Reklama strony

Różne formy reklamy internetowej pozwolą na skuteczna promocję twojej strony www. Wybierz najskuteczniejsze dla siebie rozwiązanie.
Zapoznaj się z dostępnymi możliwościami i skorzystaj z pomocy naszej firmy aby być pewnym sukcesu.

Pozycjonowanie

To działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Indeks wyszukiwarki Google stale ewoluuje, w miarę jak zmienia się zawartość internetu. Zmiany te, a także aktualizacje algorytmów obliczających pozycje stron w rankingu, mogą prowadzić do zmiany położenia poszczególnych stron w wynikach wyszukiwania, a nawet – choć jest to mniej prawdopodobne – do ich usunięcia.
Zadaniem pozycjonowania jest dążenie do sytuacji ciągłej obecności w wyszukiwarce, na jak najwyższych pozycjach.
Pozycjonowanie, to w chwili obecnej najskuteczniejsza i najbardziej korzystna, biorąc pod uwagę stosunek kosztów do zysków, forma promocji stron w internecie.
Jeśli chcesz rozpocząć pozycjonowanie skorzystaj z naszych usług pozycjonowanie.

Linki sponsorowane

To tekstowa forma reklamy internetowej, wyświetlana obok wyników wyszukiwania w wyszukiwarce stron internetowych. Linki sponsorowane (boksy reklamowe) są wywoływane po frazach w odpowiednim kontekście, wpisywanych do wyszukiwarki, co zwiększa ich skuteczność i dopasowanie przekazu do odbiorcy. W ten sposób reklamy docierają do odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą.
Reklamy mogą być wyświetlane zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej, a budżet nie ma znaczenia - płacisz tylko za kliknięcia reklam.
Do wyboru jest wiele formatów reklam, w tym reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Ponadto można łatwo śledzić skuteczność reklam przy użyciu raportów.
Jeśli chcesz rozpocząć reklamowanie i potrzebujesz pomocy agencji, możesz wziąć pod uwagę skorzystanie z naszych usług prowadzenia kampanii linki sponsorowane.

Mailing

To listy poczty elektronicznej e-mail, w formie plików tekstowych, kierowanych do użytkowników z baz danych adresów poczty elektronicznej. Mailing obecnie może przyjmować formy dynamiczne i może być przesyłany w postaci wiadomości HTML bądź Flash.

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa to taki sposób prezentowania reklam użytkownikom rozmaitych usług internetowych (stron internetowych, E-maili, czatów, forów dyskusyjnych, komunikatorów itd), który zakłada dopasowanie treści reklam do treści stron, na których są one umieszczone. Ideą reklamy kontekstowej jest założenie, że osoba wystawiona na jej działanie chętniej na nią pozytywnie zareaguje, gdy będzie ona związana z poszukiwaną przez tę osobą informacją niż gdyby nie miała ona z nią związku.
Reklama kontekstowa w internecie może przybierać formę zarówno czystego tekstu, umieszczanego gdzieś obok właściwej zawartości serwisu za pomocą którego jest emitowana jak i różnych form reklamy wizualnej, choć znacznie częściej spotykana jest ta pierwsza jej forma.
Reklama kontekstowa stanowi ponad 40% rynku wszystkich form reklamy w internecie.

Wymiana banerami

W zamian za wyświetlanie banerów na Twojej stronie, zyskujesz możliwość wyświetlania swoich banerów na cudzych stronach biorących udział w wymianie.
W internecie baner to graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będąca odnośnikiem do strony promowanego produktu.

Wymiana linkami

Podobnie jak w przypadku banerów, w zamian za wyświetlanie linków na Twojej stronie, zyskujesz możliwość wyświetlania linków do swojego serwisu, na cudzych stronach biorących udział w wymianie.
Zazwyczaj link stanowi połączenie słowa kluczowego, które jest widoczne do kliknięcia, a odnośnik tekstowy kieruje do konkretnego adresu URL.
Wymiana linkami jest uznawana przez wyszukiwarki za formę Spamu. Dlatego wyszukiwarki podejmują działania eliminujące tą formę reklamy.

^ Przewiń do góry
MKDES - POZYCJONOWANIE, REKLAMA W GOOGLE, STRONY WWW
tel.kom. 887 325 572
e-mail: biuro@mkdes.opole.pl